Onderhoud en garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Ondanks onze uiterste zorg en controle is het mogelijk dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. We raden dan ook aan de geleverde artikelen meteen na ontvangst goed te controleren. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn aan onze service en/of producten, graag binnen 14 dagen je reactie naar info@samsamkinderschoenen.nl.

Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, zullen vakkundig worden gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is krijgt u een vervangend exemplaar toegestuurd.

 

Onderhoud van uw (kinder)schoenen

Auto wassen, gras maaien en stofzuigen, wij hebben nog een klusje erbij...

Wilt u uw schoenen 'netjes' houden? Met onderhoud verlengt u de levensduur van de schoenen. Dat betekent "poetsen"! Kinderschoenen leiden een intensief leventje (denk aan kruipen, spelen, voetballen...) en vaak hebben ze maar een gebruiksperiode van 4 à 5 maanden. Daarom is het belangrijk om een schoen te kiezen die het beste past bij het kind. Houdt uw kind bijvoorbeeld van een potje voetbal, van ravotten in de tuin, dan is het belangrijk om een schoen te kiezen met een rubberen beschermlaag op de neus, of om te kiezen voor een donkere kleur schoen.

Heeft u vragen over het onderhoud van uw (kinder)schoenen? Vraag er naar in onze winkel en wij geven u graag een deskundig advies.  Wij verkopen de juiste onderhoudsmiddelen en inlegzolen in onze winkel. Wilt u online bestellen en heeft u advies nodig? Stuur dan een e-mail naar info@samsamkinderschoenen.nl of bel ons op 0492-520229.

 

Klachtenregeling

We raden u aan een klacht allereerst kenbaar te maken bij Samsam Kinderschoenen enzo, dit mag u doen door een e-mail te sturen naar info@samsamkinderschoenen.nl. Wij zullen uw klacht behandelen binnen 14 dagen na ontvangst en naar tevredenheid oplossen. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

© 2009 - 2021 samsamkinderschoenen enzo | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel